General

    Noul meu loc de reşedinţă se află într-o altă ţară. Pot folosi în continuare contul meu MyFestool existent?
    Acest lucru depinde de noul dumneavoastră loc de reşedinţă. Puteţi vizualiza în continuare datele în MyFestool, însă oferta şi nivelul serviciilor MyFestool şi garanţia all-inclusive1 depind de locul dumneavoastră de reşedinţă şi pot varia de la o ţară la alta. Acest lucru înseamnă că, în anumite circumstanţe, nu puteţi utiliza toate serviciile. De exemplu, nu acceptăm solicitarea online a reparaţiei în toate ţările. Puteţi afla ce servicii sunt disponibile în ţara dumneavoastră în condiţiile de utilizare MyFestool şi în condiţiile de garanţie de pe site-ul web Festool corespunzător ţării dumneavoastră. O prezentare generală a tuturor ţărilor găsiţi pe www.festool.com.
    Ce este MyFestool?
    MyFestool este contul dumneavoastră personal gratuit de client, pe care îl puteţi accesa prin intermediul site-ului nostru web sau al aplicaţiilor noastre Festool. MyFestool este accesibil atât pentru clienţii privaţi, cât şi pentru clienţii corporativi. Acolo sunt disponibile diferite servicii. De exemplu, puteţi să înregistraţi sculele dumneavoastră pentru garanţia all-inclusive 1, să vizualizaţi sculele dumneavoastră şi perioada de garanţie a acestora şi să căutaţi accesorii şi piese de schimb pentru sculele dumneavoastră. În plus, vă oferim posibilitatea de a crea o listă de urmărire pentru produsele dorite. Clienţii corporativi primesc din partea noastră o ofertă extinsă de service şi îşi pot invita angajaţii la MyFestool (fără un cont MyFestool existent).

    Abonare

    Am primit o scrisoare de invitaţie, respectiv un e-mail de invitaţie: Cum o folosesc pentru a crea un cont MyFestool?

    Pentru a putea vizualiza şi gestiona într-un cont MyFestool aparatele dumneavoastră deja înregistrare în prezentarea generală a maşinii, am pregătit pentru dumneavoastră un cont MyFestool pe care îl puteţi crea cu ajutorul unei scrisori de invitaţie trimise către dumneavoastră prin intermediul unui cod de invitaţie individual.

    1. Pentru a activa contul dumneavoastră MyFestool, scanaţi codul QR sau introduceţi următoarea adresă web: https://login.festool.ro/myfestool.
    2. Selectaţi ţara dumneavoastră şi introduceţi următoarele date: Adresa de e-mail, parola şi codul invitaţiei specificat în scrisoare în formatul următor: AAA-BBB-CCC-DDD. Apoi confirmaţi condiţiile de utilizare MyFestool.
    3. Veţi primi un e-mail de confirmare la adresa de e-mail specificată. Faceţi clic aici pe „Confirmaţi înregistrarea MyFestool”. Vă rugăm să aveţi în vedere faptul că linkul este activ timp de 30 de zile de la primirea mesajului de e-mail. Dacă depăşiţi acest termen, vă rugăm să reluaţi procesul de înregistrare.
    4. Vă rugăm să vă conectaţi la contul dumneavoastră, cu datele de acces.
    5. Completaţi datele în câmpurile obligatorii (codul pin al telefonului, privat/profesional -> numele companiei, formula de adresare, prenumele şi numele de familie).
    Cum pot crea un cont MyFestool: prin intermediul site-ului web?
    1. Accesaţi pagina de internet următoare: www.festool.ro/MyFestool şi faceţi clic pe „Nu sunteţi membru? Înregistraţi-vă acum!”.
    2. Selectaţi ţara dumneavoastră şi introduceţi următoarele date: adresa de e-mail, parola şi confirmaţi condiţiile de utilizare MyFestool.
    3. Veţi primi un e-mail de confirmare la adresa de e-mail specificată. Faceţi clic aici pe „Confirmaţi înregistrarea MyFestool”. Vă rugăm să aveţi în vedere faptul că linkul este activ timp de 30 de zile de la primirea mesajului de e-mail. Dacă depăşiţi acest termen, vă rugăm să reluaţi procesul de înregistrare.
    4. Vă rugăm să vă conectaţi la contul dumneavoastră, cu datele de acces.
    5. Completaţi datele în câmpurile obligatorii (codul pin al telefonului, privat/profesional -> numele companiei, formula de adresare, prenumele şi numele de familie).
    Am uitat parola. Ce pot face?
    1. Accesaţi pagina de internet următoare: www.festool.ro/MyFestool.
    2. Faceţi clic pe „Resetare parolă” şi introduceţi adresa de e-mail.
    3. Veţi primi un e-mail cu care puteţi atribui o parolă nouă.
    Nu am primit niciun e-mail de confirmare pentru înregistrarea MyFestool. Ce pot face?
    Vă rugăm să verificaţi folderul de publicitate şi folderul spam din căsuţa dumneavoastră poştală sau utilizaţi funcţia de căutare pentru a căuta „MyFestool”. Dacă nu găsiţi acolo e-mailul de confirmare, vă rugăm să contactaţi serviciul nostru de asistenţă telefonică pentru clienţi Festool la secţiunea Contact.
    Ce condiţii trebuie să îndeplinească parola mea pentru a mă putea înregistra la MyFestool?

    Parola dumneavoastră trebuie să îndeplinească următoarele criterii:

    • să fie formată din cel puţin opt caractere
    • utilizaţi litere minuscule şi majuscule
    • să conţină cel puţin o cifră şi un caracter special

    Prelucrarea profilului/Ştergerea contului

    Pot modifica limba pe portalul MyFestool?
    În ţările în care se vorbesc mai multe limbi oferim funcţia de modificare a limbii pe rândul de antet al zonei MyFestool. Din păcate, funcţia „Modificarea limbii” profilului nu este disponibilă. Dacă aceasta este necesară, vă rugăm să contactaţi serviciul nostru de asistenţă telefonică pentru clienţi Festool la secţiunea Contact.
    Cum pot şterge contul meu MyFestool?
    Puteţi şterge în orice moment contul dumneavoastră MyFestool din meniu, la secţiunea „Pofilul meu”. Imediat ce un cont MyFestool este şters, aprobarea pentru publicitate existentă este de asemenea anulată. Totuşi, înregistrarea dumneavoastră pentru garanţie este păstrată, deoarece avem nevoie de date pentru derularea garanţiei. Datele dumneavoastră vor fi anonimizate imediat ce dreptul de garanţie a expirat (10 ani de garanţie pentru piesele de schimb). La ştergerea contului dumneavoastră MyFestool vă solicităm şi acordul pentru a salva adresa dumneavoastră de e-mail în cazul rar în care trebuie să post-echipăm sau să retragem unul dintre aparatele dumneavoastră achiziţionate/înregistrate.
    Pot modifica conul meu MyFestool dintr-un cont privat într-un cont de companie sau dintr-un cont de companie într-un cont privat?
    Din păcate, modificarea contului MyFestool din cont profesional în cont privat şi din cont privat în cont profesional nu este posibilă. Dacă aceasta este necesară, vă rugăm să contactaţi serviciul nostru de asistenţă telefonică pentru clienţi Festool la secţiunea Contact.

    Administrarea firmei

    Cum pot adăuga un angajat nou?
    1. Conectaţi-vă la MyFestool accesând următorul link www.festool.ro/MyFestool.
    2. Funcţia de a invita un angajat poate fi găsită după ce v-aţi înregistrat în zona dumneavoastră personală MyFestool la secţiunea „Gestionaţi compania” sau după ce aţi accesat acest link: www.festool.ro/myfestool/gestionați-compania.
    3. Introduceţi aici adresa de e-mail a angajatului dumneavoastră. Vă rugăm să aveţi în vedere faptul că, pentru trimiterea unei invitaţii, nu este încă necesară deţinerea unui cont MyFestool. Acum, adresa de e-mail a angajatului apare în prezentarea generală cu starea „Deschis”.
    4. După ce angajatul a confirmat invitaţia şi şi-a completat datele în contul MyFestool, starea din prezentarea generală se modifică în „Confirmat”. Angajatul poate acum vizualiza toate sculele companiei şi poate utiliza şi alte funcţii.
    Am primit o invitaţie din partea unui coleg. Ce trebuie să fac pentru a o confirma şi pentru a crea un cont MyFestool?
    1. Imediat ce aţi fost invitat la MyFestool, veţi primi un e-mail. Confirmaţi invitaţia făcând clic pe „Acum confirmaţi contul MyFestool”.
    2. Pagina de confirmare se deschide automat (adresa dumneavoastră de e-mail este precompletată), iar acum puteţi stabili parola, confirmaţi condiţiile de utilizare MyFestool şi faceţi clic pe „Creează-ţi contul”.
    3. Acum puteţi completa datele dumneavoastră şi puteţi vizualiza în contul MyFestool toate sculele companiei şi utiliza şi alte funcţii.
    Cum pot şterge un angajat?
    Pentru a şterge un angajat, faceţi clic pe coşul de reciclare din prezentarea generală a zonei „Administrarea firmei”. Pentru ca ştergerea să nu fie efectuată în mod accidental, trebuie să confirmaţi încă o dată procesul de ştergere. Angajatul va fi informat prin e-mail cu privire la ştergere. Vă rugăm să aveţi în vedere faptul că, astfel, contul MyFestool al angajatului va fi şters.
    Ce posibilităţi îmi oferă funcţia „Gestionaţi compania” din contul meu de companie MyFestool?
    Pentru clienţii corporativi, MyFestool oferă posibilitatea de a invita angajaţi la companie pe baza adresei dumneavoastră de e-mail. Vă rugăm să aveţi în vedere faptul că invitaţia poate fi trimisă numai dacă încă nu există un cont MyFestool pentru adresa de e-mail la care se face invitaţia. Persoana invitată primeşte un e-mail prin care poate accepta invitaţia şi îşi poate completa contul MyFestool. După înregistrare, angajatul este alocat direct companiei corespunzătoare. Acum, el poate vizualiza toate sculele companiei şi poate utiliza şi alte funcţii. Vă rugăm să aveţi în vedere faptul că, în MyFestool, angajatul are aceleaşi drepturi şi opinii ca şi contul MyFestool „Gazdă”. De asemenea, puteţi elimina în orice moment persoanele invitate. În acest caz, contul MyFestool al angajatului va fi şters.

    Înregistrare garanţie

    Ce înseamnă garanţia all-inclusive?
    Cu serviciile complete de reparaţii all-inclusive1, noua dumneavoastră sculă Festool este complet asigurată pentru primii trei ani şi vă puteţi concentra asupra factorului esenţial: munca dumneavoastră. Pentru a beneficia de serviciile „Reparaţii complete gratuite”2, „În caz de furt, scula este înlocuită” şi „Piese originale garantate”, trebuie să vă înregistraţi gratuit scula în primele 30 de zile de la achiziţionare.
    Noul meu loc de reşedinţă se află într-o altă ţară. Am în continuare dreptul la garanţia all-inclusive?
    Oferta şi nivelul serviciilor MyFestool şi garanţia all-inclusive1 depind de locul dumneavoastră de reşedinţă (nu de ţara în care aţi achiziţionat maşina) şi, de aceea, pot varia de la o ţară la alta. Puteţi afla ce servicii sunt disponibile în ţara dumneavoastră în condiţiile de utilizare MyFestool şi în condiţiile de garanţie de pe site-ul web Festool corespunzător ţării dumneavoastră. O prezentare generală a tuturor ţărilor găsiţi pe www.festool.com, după ce aţi selectat ţara dorită.
    Înregistrarea pentru garanţia all-inclusive presupune costuri ? 
    Nu, înregistrarea este gratuită pentru dumneavoastră. Singura condiţie necesară: Trebuie să vă înregistraţi scula pentru garanţia all-inclusive1 în decursul primelor 100 de zile de la achiziţionare. Totuşi, vă rugăm să aveţi în vedere faptul că, în cazul procesării unui furt pot exista costuri privind contribuţia proprie, iar în cazul unei reparaţii, alte costuri (de exemplu, taxă de decontaminare pentru un aspirator H) .
    Cum îmi pot înregistra scula pentru garanţia all-inclusive?

    Începând cu data de 01.01.2021, înregistrarea pentru garanţia all-inclusive1 poate fi efectuată numai de dumneavoastră, în calitate de client, exclusiv în MyFestool. Vă rugăm să reţineţi că distribuitorul local nu mai poate efectua înregistrarea pentru dumneavoastră. Vă puteţi înregistra cu uşurinţă online scula în contul dumneavoastră MyFestool, în primele 100 de zile de la achiziţionare/livrare. Puteţi accesa MyFestool prin intermediul site-ului nostru web sau prin intermediul aplicaţiilor Festool.

    Înregistrarea prin intermediul site-ului web:

    1. Conectaţi-vă la contul dumneavoastră MyFestool accesând www.festool.ro/MyFestool.
    2. Formularul pentru înregistrarea pentru garanţie va fi disponibil, după înregistrare, în domeniul dumneavoastră personal MyFestool, în secţiunea „Înregistrare sculă” sau prin accesarea următorului link: www.festool.ro/myfestool/înregistrarea-garanţiei.
    3. Completaţi următoarele câmpuri ale formularului: Numărul T, numărul S (aceste date sunt disponibile pe certificatul de garanţie ataşat sau pe plăcuţa cu date tehnice a maşinii dumneavoastră), data achiziţiei/data livrării (puteţi introduce aici numai o dată care include maximum 100 de zile de la achiziţionare/livrare. Vă rugăm să introduceţi data care este specificată pe documentul de achiziţionare/avizul de livrare.). Încărcaţi factura/avizul de livrare (vă rugăm să aveţi în vedere mărimea şi formatul fişierului), introduceţi opţional detaliile distribuitorului dumneavoastră şi, dacă este necesar, completaţi datele dumneavoastră.
    4. Aţi înregistrat cu succes maşina dumneavoastră şi puteţi descărca în orice moment certificatul de garanţie din prezentarea generală a maşinii.
    De ce trebuie să-mi înregistrez chiar eu maşina şi de ce distribuitorul meu nu (mai) poate face acest lucru pentru mine?
    Noi, compania Festool, tratăm cu maximă seriozitate protecţia datelor. De aceea, am decis ca, pe viitor, să puteţi efectua chiar dumneavoastră înregistrarea garanţiei, putând astfel decide în mod direct dacă doriţi prelucrarea datelor dumneavoastră. Astfel, începând din luna ianuarie 2021, vă oferim posibilitatea să vă înregistraţi sculele pentru garanţie exclusiv în MyFestool. În felul acesta vă protejăm pe dumneavoastră, respectiv datele dumneavoastră personale împotriva transmiterii către noi în necunoştinţă de cauză, dar şi pe partenerul comercial împotriva manipulării necorespunzătoare a datelor dumneavoastră şi, bineînţeles, pe noi înşine împotriva obţinerii ilegale a datelor dumneavoastră fără consimţământul dumneavoastră. În MyFestool veţi deţine întotdeauna controlul nu doar asupra datelor dumneavoastră personale, ci şi a sculelor dumneavoastră Festool.
    Cât timp am la dispoziţie pentru a-mi înregistra scula?
    Aveţi la dispoziţie 100 de zile de la achiziţionare/livrare pentru a vă înregistra scula pentru garanţia all-inclusive1.
    De ce am nevoie pentru înregistrarea pentru garanţie?
    Aveţi nevoie de numărul de piesă şi de numărul de serie (numărul T şi numărul S) al maşinii dumneavoastră, precum şi de documentul de achiziţionare/avizul de livrare şi un cont MyFestool.
    De ce este necesară încărcarea unei facturi/unui aviz de livrare la înregistrarea pentru garanţie?
    Încărcarea facturii este una dintre condiţiile pentru obţinerea garanţiei. Acest lucru este prezentat şi în condiţiile de garanţie. Conform condiţiilor de garanţie, înregistrarea este posibilă în termen de 30 de zile de la achiziţionare/livrare, înregistrarea nu poate fi efectuată la un moment ulterior. Pentru a putea corespunde cu data achiziţionării/livrării, aşa cum este specificat în condiţiile de garanţie, este necesar să încărcaţi o factură validă, respectiv un aviz de livrare. De pe factură/avizul de livrare sunt decisive pentru verificarea noastră numai scula Festool şi data; alte date, precum numărul de client, preţul etc. puteţi să nu le dezvăluiţi fără nicio problemă.
    Primesc o confirmare privind înregistrarea pentru garanţia all-inclusive?
    Da, primiţi o confirmare prin e-mail şi puteţi vizualiza în orice moment certificatul dumneavoastră de garanţie în zona MyFestool după achiziţionare şi, de asemenea, puteţi să-l descărcaţi în scopuri de documentare pe termen lung.
    Garanţia all-inclusive este valabilă pentru toate produsele Festool?
    Garanţia all-inclusive este valabilă atât pentru toate sculele Festool, cât şi pentru alte produse selectate, cum ar fi acumulatorii sau încărcătoarele. Pentru a verifica dacă un produs poate fi înregistrat pentru garanţia all-inclusive, consultaţi certificatul de garanţie care este ataşat la produs în cutia Systainer sau în cutia din carton. De asemenea, informaţiile privind posibilitatea de înregistrare a produselor sunt disponibile şi pe site-ul nostru web, pe care îl puteţi consulta cu încredere. 1
    Pot să înregistrez pentru garanţie acumulatori/încărcătoare individuale?
    Deşi acumulatoarele şi încărcătoarele sunt accesorii, totuşi sunt acoperite de garanţia noastră all-inclusive1. Acumulatoarele şi încărcătoarele nu pot fi înregistrate prin intermediul formularului nostru online de garanţie. În cazul unei revendicări a garanţiei, avem nevoie de o copie a documentului dumneavoastră de achiziţionare, ca dovadă.
    Am primit maşina cadou. Pot să o înregistrez?
    Pentru înregistrarea pentru garanţia all-inclusive1 aveţi nevoie, ca dovadă, de documentul de achiziţionare original/avizul de livrare. În plus, înregistrarea trebuie să fie efectuată cel târziu în termen de 100 de la achiziţionare/livrare.
    Am cumpărat o maşină folosită. Pot să o înregistrez?
    Înregistrarea pentru garanţie este disponibilă exclusiv pentru sculele care au fost achiziţionate de la un distribuitor Festool. Dacă maşina folosită a fost deja înregistrată de fostul proprietar şi se află încă în garanţie, puteţi solicita de la noi un transfer al garanţiei. Pentru aceasta aveţi nevoie de o copie a certificatului de garanţie sau de numărul de referinţă care se află pe acesta.
    Nu găsesc maşina (maşinile) mea (mele) înregistrată (înregistrate) în prezentarea generală a sculei. Ce trebuie să fac?
    De obicei, ar trebui să vedeţi în prezentarea generală a sculei toate sculele înregistrate pentru garanţie şi perioada de garanţie a acestora. Totuşi, dacă o maşină lipseşte din prezentarea generală, acest lucru se întâmplă din următorul motiv: Dacă în trecut aţi înregistrat un aparat fără un cont MyFestool, respectiv distribuitorul dumneavoastră a înregistrat maşina pentru dumneavoastră, maşina lipseşte din prezentarea generală. Dacă o sculă lipseşte din prezentarea generală, vă rugăm să contactaţi serviciul nostru de asistenţă telefonică pentru clienţi Festool prin intermediul formularului nostru de contact, astfel încât să putem transfera înregistrarea maşinii în noul dumneavoastră cont MyFestool.